niedziela, 11 lipca 2010

Idzie nowe

Ta notka ma na celu opisaniepierwszych wrażeń tuż przed praktycznym zapoznaniem się z nową edycją WFB. W chwili powstawania notki jest już opublikowana errata do imperium oraz nowy rulebook (który powinienem dostać na dniach – wtedy będzie o nim osobna notka.
Teraz kilka zmian w zasadach wpływających na moją armię
- możliwość strzelania z 2 rzedów – sprawia to ze postawki 10x1 do strzelców idą sobie papa ( 2 posłużą to pransportu pieszych bochaterów)
- Steam Tank ma 10T co oznacza że wszystko co żyje rani go na 6+ :D (niestety wszystko oznacza naprawde wszystko… nawet jakieś bąki z S2 mogą go sponiewierać :/
- nowe zasady magii – cóż, tu jeszcze musze się upewnić ale chyba będę testował :D z tego co udało mi się doczytać to jest znacznie bardziej losowa a mag obowiązkowo musi latać na pegazie (żeby przy okazji wysadzenia siebie nie wysadzić jakiegoś oddziału)
- nowe zasady moździerza czynią go strasznie śmiertelną zabawką która z dołączonym inżynierem w 90% trafia dokładnie tam gdzie chcemy. W związku z tym jedyny niepomalowany model działa który akualnie posiadam zyskał pewną modyfikację –12 magnesów 3x2 mm pozwalają w kilka sekund przerobić go na moździerz – poniżej zdjęcia

 

 
Posted by Picasa


Pamiętam że coś takiego chciałem zrobić z pierwszym działem 2 lata temu jednak wtedy moje zdolności manualne były za słabe.

To na razie tyle – niecierpliwie czekam na booka :D

Brak komentarzy: