poniedziałek, 12 lipca 2010

Oto Ona, jej wysokość CEGŁA

Oto leży przede mną… paczka, wysłana w sobotę dziś już jest u mnie. A więc trzeba wywiązać się z obietnicy relacji o książce :D



Pierwsze wrażenie – to jest wielkie. Ponad 500 stron w twardej oprawie. Waga – ponad 1 kg. Wyciągam gustowną czerwoną tasiemkę i kartkuję po raz pierwszy. Zaraz na początku rzuca się w oczy dwustronicowy rysunek (potem jest ich jeszcze kilkanaście – wszystkie na całkiem niezłym poziomie). Druga sprawa, calość podręcnika została wydrukowana na dobrej jakości błyszczącym papierze, który prezentuje się wielce zacnie.



Teraz parę słów na temat szaty graficznej. Na marginesach liczne zdjęcia pojedyńczych figurek, w tekscie co jakiś czas jakiś mały znak graficzny, sporo zdjęć i schematów. Nie wiem jak to wglądało w poprzedniej edycji, gdyż mam tylko mały podręcznik ale nowa cegła znowu mnie pozytywnie zaskoczyła.



Po dziale poświęconym zasadom następuje kilkudziesięcio stronicowa prezentacja modeli firmy – kolejna pochwała. Strony nieprzeładowane i wyeksponowano charakterystyczne figurki.



Na koniec strona, która osobiście bardzo mnie zaskoczyła – panorama oblężenia imperialnego miasta przez siły chaosu. Styl wielce podobny do albumów ale… to również mi się podoba :D




Podsumowując księga nie jest tania (a w normalnej cenie tym bardziej) ale wg mnie warta swojej ceny.

W czwartek planujemy z Gremlim bitwę inauguracyjną, więc wtedy opowiem nieco o nowej mechanice gry. ( Póki co dwa przecieki. Po pierwsze z niewiadomych mi przyczyn oddzielono zasady dotyczące magii od opisu czarów i magicznych przedmiotów. Pierwsza część znajduje się na stronie 28 natomiast reszta na stronie… 490. Sdrugi przeciek to taka ciekawostka – magiczny miecz, który sprawia ze jego właściciel jest tym silniejszy im więcej wrogich bohaterów styka się z nim podstawkami. Sam miecz nazywa się Sword of Anty-Heroes) :D.

A teraz druga część notki. Może ktoś zauważył że niniejsza notka ma nr 200. zajęło mi to niecałe 2,5 roku z czego niecały rok zajęła druga setka. Podziękowania dla wszystkich czytelników. Tych okazjonalnych, regularnych, świeżych czy czytających od początku. I szczególne podziękowania dla mojego Słonka :*

Brak komentarzy: