poniedziałek, 21 lipca 2008

Prac koncepcyjnych ciąg dalszy

Ponieważ jutro znikam na dwa tygodnie pragnę zapewnić utajonych czytelników iż umysł pracuje i ma się dobrze :). Skończyłem wczoraj malowanie oddziału ośmiu rycerzy imperialnych(fotka będzie jutro, ciężko mi teraz powiedzieć czy z opowiadaniem). Będzie to przez pewien czas ostatnia fotka figurek ponieważ założeniem tego bloga jest brak WiPów jeżeli chodzi o figsy.
Niestety musiałem zweryfikować założenia malowania mojej armi- jeden oddział od początku do końca. Teraz będzie to – cała armia w kilka kolorów a potem dopieszczanie poszczególnych oddziałów.

Druga sprawa – Terenokreacja
Na wyjazd biorę sobie zeszyt, w którym mam wypisaną listę budynków które chcę zrobić w klimacie wieży. Razem mają stworzyć małą imperialną osadę, o roboczej nazwie Remensburg. Póki co różno rozmiarowych makiet będzie ok. 12. Szczegóły niebawem

Sprawa trzecia
Do motywów przewodnich armii (złotych czaszek i ciemnoczerwonego drewna) dołącza kolejny. Postanowiłem że boki podstawek będą malowane w zależności od rodzaju jednostek. Przedstawia się to następująco.

Lord – niebieski
Hero czerwony
Core brązowy
Specjal zielone
Rare żółty

To na razie tyle : )
Nowa nota za co najmniej 2 tygodnie.

Brak komentarzy: