niedziela, 13 lipca 2008

Wieża VI i koniec :P

No to pora na ostatnią notkę dotyczącą wieży.

Pierwsza sprawa to przyklejenie brakujących panelików ściennych i pomalowanie do końca górnego dachu. Następnie popaćkanie podstawki wikolem i obsypanie piaskiem. Na to mocno rozwodniona farba Dark Flesz, wysypać trawkę i Kamyczki, potem już tylko drybrushe Graveyard Earth i Skull White i podstawka gotowa.

Jak podstawka obeschła przykleiłem oba dachy i leciutko przeciągnąłem ściany Bleached Bone (był zarzut że za sterylne są). Końcowym aspektem jest namalowanie „grafitti” i element na stół gotowy.

darmowy hosting obrazków

Patrząc na niego krytycznym okiem twórcy muszę powiedzieć że nie jestem do końca zadowolony, jest kilka niedoróbek które dostrzegłem dopiero gdy było juz za późno na poprawki(najbardziej boli nie do końca wpasowany dach :/) ale mogę się w duchu usprawiedliwić że się uczę :D

Teraz kosztorys

Koszty całkowite - realne
Tektura 2mm 2,90 – 0,29
Tektura 1mm 1,50 – 1,50
Tektura 0,5mm 1,00 – 0,10
4 farbki Humbroll 20,00 – 8zł
Listewki sosnowe 4,00 – 3,20
Styrodur 3 cm 12,00 – 1,00
Klej wikol – jakieś 1,30 zł
Drut miedziany – jakieś 10 groszy
Na materiały wydałem łącznie ok. 45 zł z czego na wieżę poszło niecałe 20 zł- reszta materiałów przyda się do następnego domku który jest na etapie przygotowań (tzn mam już przygotowaną podstawkę i wycięte elementy szkieletu – tym razem 91 sztuk). Jak się za niego zabiorę to pojawią się kolejne notki na blogu

darmowy hosting obrazków

tutaj widać przygotowane elementy ale zacząłem już wstępny montaż - jak na razie uda
ło mi się spartolić jedno okno:/

Brak komentarzy: