czwartek, 10 lipca 2008

Wieża V + dodatki

Korzystając z idealnej pogody do prac modelarskich zakupiłem dziś płytę styrodurową i zacząłem dalszy etap prac nad wieżą

darmowy hosting obrazków

Na focie widzimy przygotowane podstawki pod wieżę, drugi planowany domek oraz dwa wzgórza. Na pierwszym planie narzędzie którym się będę bawił – nagrzewnica z końcówką do styropianu

darmowy hosting obrazków

Pierwszym etapem jest odrysowanie kształtu szablonów na płycie i ich wstępne wycięcie.

darmowy hosting obrazków

Następnie wycinamy dokładnie kształt spodu a następnie nadajemy bryle kształt wzgórza (czyli ścinamy po skosie ok. 2-4 cm). Teraz trzeba wyciągnąć delikatnie fragmenty spalonego styropianu i już można przyklejać do tekturowej podstawki

Niestety to dopiero moja pierwsza zabawa z tą maszynką więc efekt końcowy jest nieco nie zadowalający. Gdzieniegdzie za bardzo wciąłem się w styropian co spowodowało konieczność przycięcia szablonów na razie, po przyklejeniu zdekompletowanej wieży wygląda to tak.

darmowy hosting obrazków

1 komentarz:

Gremli pisze...

Pożyczysz mi ją :P