czwartek, 16 września 2010

Operacja Filler

Popularność oddziałów typu horda spowodowała że pojawiła się konieczność zakupu sporej ilości nowych modeli piechoty. Ciekawa strategia marketingowa GW… takiego wała. Dzięki Gremliemu, który zaczął bawić się odlewami zaopatrzyłem się w kila podstawek 40x40 i 50x50. Zrobiłem sobie jedną podstawkę rydwanową a na 40stkach zrobiłem wspomniane fillery. Na razie do malowania przygotowane są 4;

 

 

 

 
Posted by Picasa


Doliczając do tego ogry i kilka mniejszych fillerków mam już 40 podstawek piechoty w samych fillerach :D. w połączeniu z obecnym stanem posiadania pozwala mi to na wystawienie dwóch 50 osobowych oddziałów :D

3 komentarze:

Dziadu z lasu pisze...

Świetna koncepcja! Na pohybel marketingowcom wymyślającym zasady tylko pod zwiększenie sprzedaży modeli!

Dziadu z lasu pisze...

Doubleposting ale co tam. Myślałem o takich wypełniaczach do regimentu i mam przecież idealną rzecz: z poprzedniej podstawki batlowej 'namioty' night goblinów! Tylko odpowiednio dużą podstawkę skądś wziąć, dokleić jakieś grzyby i snotlinga i minimum 16 goblinów zastąpi...

Gremli pisze...

Nie spiłowałeś nadlewek z podstawek. Nie ładnie ;P