niedziela, 8 stycznia 2012

Zobowiązania noworoczne

Dziwna sprawa ale notka nr 3 wspomniana w poprzedniej notce umknęła mej pamięci i jest właśnie pisana :D

Ponad rok temu, dokładnie 6 września 2010, poczyniłem na blogu zobowiązanie odnośnie mojej tfurczości literackiej. Dociekliwi niech sobie przypomną odpowiednią notkę w archiwum :P. Prawda jest taka że tamto opowiadanie było pisane metodą na Frankensteina, czyli pisanie fragmentów na które akurat miałem ochotę. Potem trzeba było je przerabiać żeby całość trzymała się kupy… Efekt takiego pisania jest taki że od tamtego czasu nie mogę na to opowiadanie patrzeć. Korekta jest zrobiona w 2/3, jest parę fragmentów do napisania i tak to sobie leży na pulpicie… leży… A Gremli już pastuje glany

Cóż, w ramach odwlekania tego co nieuchronne skończyłem właśnie pisać opowiadanie nr 2 :D. Powstawało ono jak należy, od pierwszej strony do ostatniej przez ostatnie pół roku ( z trzymiesięczną przerwą). W chwili obecnej liczy ono 64 769 znaków, a od przyszłego tygodnia biorę się za pierwszą korektę. Myślę że zajmie mi ona czas tak do końca miesiąca a potem poproszę o grupowe trzymanie kciuków :)

Przy okazji, jutro bądź pojutrze ( zależy jak będę miał siłę) podejmuję się typowego wyzwania modelarskiego na rok 2012 – więcej figsów pomalować niż kupić. Tak mi dopomóż Sigmar :D

Brak komentarzy: