niedziela, 1 kwietnia 2012

Nadchodzi taki czas...

I znowu w piździec poszły plany…

Drodzy czytelnicy, przykro mi to pisać… W moim życiu ostatnimi czasy dzieję się tyle że nie mam czasu na hobby, dlatego nie było mnie tu przez ostatnie 3 misiące. Dzieje się wiele, nie wszystko dobrze, do tego nadszedł czas na rozwiązania ekstremalne. Rozstaję się z armią. Po czterech latach stwierdzam że mam dość, że to już koniec. W związku z czym chce ogłosić co następuje;
- Za tydzień blog zostanie skasowany, jeżeli ktoś chce sobie zachować jakąś notkę, proszę bardzo. Jeżeli nie może jej znaleść, niech da znać, pomogę szukać
- Po świętach mam dzionek urlopu, wtedy też armia trafi na allegro. Jeżeli ktoś ma chrapkę na jakiś model który pojawił się na łamach tego bloga (i należy do mnie) niech się odezwie, ponegocjujemy.

Powyższe działania są spowodowane prozaicznym faktem, potrzebą kasy. Po drugie praca zawodowa nie pozostawia wiele czasu i sił na hobby, także… selavi…