sobota, 24 września 2011

Małe zmiany

Na fali ostatnio przeprowadzanych porządków wygospodarowałem sobie w regaliku 2 półki na figurki. Górna z nich wygląda tak

 


Nazwałem ją półką chwały – są tu figurki z których jestem zadowolony. Na razie tylko zadowolony ale jeśli kiedyś braknie na niej miejsca zostaną tylko te z których będę szczególnie zadowolony :D

Ale nie do końca jest tak fajnie, bo wspomniałem że są dwie półki. Druga wygląda tak;

 


Jest to moja półka wstydu. Tu z kolei są WIPy i posklejane figsy które nie mieszczą się do walizek. Cóż, tu raczej miejsca będzie stale brakować.


Na koniec chciałbym poruszyć dwie sprawy. Pierwsza z nich to opóźniony o pół roku opis prezentu

 
Posted by Picasa


Jeżeli czytelnicy wyrażą chęć ( albo nie będzie wyraźnego sprzeciwu) wkrótce będzie o niej notka.


Ostatnia sprawa na dziś, harmonogram malarski. Załorzyłem sobie malowanie w cyklach, w skład których będą wchodzić
- 5 figurek space marines ( albo pojazd)
- 10 figurek do battla
- Bohater
- Coś nie związanego z armiami
- Dokończenie 5 wipów

Rhino zaczął owy cykl, teraz maluję dziesiątkę szeregowych figsów.

Brak komentarzy: