piątek, 13 maja 2011

Trochę różności

Przesadziłem – do natychmiastowej wymiany nadaje się tylko ok. 50% farbek. W związku z czym zaraz po matki boskiej pieniężnej do pewnego znanego sklepu internetowego poszło niewielkie zamówienie, które doszło do mnie w czwartek. O to moja część

 


Dwadzieścia kilka farbek w tym cztery nowe kolory. Już za niedługo kolejne fotki z malowania.
A tu druga część

 

 

 
Posted by Picasa


Spokojnie, to podręcznik zamówiony przy okazji dla Gremliego (a najpewniej jego siostry). Wklejam jego zdjęcia tylko poto by pokazać czytelinikom nową linię podręczników do Warhammera. Najważniejsze zmiany to
- full color
- twarda oprawa
I choć nie wczytywałem się w treść to mam nadzieję że imperium niedługo też będzie wydane w taki sposób. I tylko ta cena

Wracając do tematyki bloga – czas na kolejny interaktywny post dla czytelników. Tym razem pytanie brzmi, którą figurke pomalować ??

 
Posted by Picasa


Wybrana figurka będzie w pierwszej kolejności malowana areografem :)

2 komentarze:

Gremli pisze...

Książka jest faktycznie dla siostry. No może tak po połowie. W sumie dosyć mocno zapaliłem się do tych TK i pewnie sam będę od czasu do czasu grać mumiami.

Ja stawiam na Gigusia. Bardzo fajny model.

Eiko2 pisze...

Spore opóźnienie, ale pomaluj Ophidiana :]

www.Chronopia.pl - zapraszam ;)