środa, 5 stycznia 2011

MS - 06S ZAKU II Godzina II

Godzina nr 1

Po półtorej godzinie udało mi się skończyć jedną nogę.

 


Widok z boku, tak, noga trzyma się na samych palcach. Zwróćcie też uwagę na pancerz na udzie
 
Posted by Picasa


Wygięcie 2 stawu kolanowego powoduje rozsunięcie się 2 połówek pancerza. Nie wiem czy tak było w animce, ale wygląda zajebiście

 


Porównanie gotowej nogi z 2 elementowym szkieletem, gotowa to 51 elementów…

 


Wyciąłem wstępnie element krocza żeby pokazać artykulację obu elementów


 


Po bitych dwóch godzinach udało mi się złożyć półtorej nogi, składałem niezgodnie z kolejnością, bo chciałem pokazać strukturę wewnętrzną, stanowiącą podstawę do płyt pomarańczowego pancerza.

 
Posted by Picasa


 


Ostatnie zdjęcie to użyte części. Oczywiście przed montażem nogi nr 2 zwanej też lewą. Na focie jest 41 części, nie ma 8 koralików, które są przy kolanie, oraz dwóch brakujących elementów stopy (dopiero po zrobieniu foty zorientowałem się, że coś nie gra) czyli razem 51… w 2 nogach Zaku jest zdecydowanie więcej części niż w NSie. Na koniec uwaga, na zdjęciu części widać patyczek, na którym znajdują się koraliki. Jak zorientowałem się że to sprężyna to po raz kolejny opadła mi szczęka. Na koniec wkręt ahistoryczny. Ponieważ cała instrukcja montażu jest po japońsku udało mi się popełnić jeszcze jeden błąd. Nie zrozumiałem piktogramu „tak samo po drugiej stronie” i na koniec składania zostały mi jeszcze 4 części do nóg. Czyli ostatecznie na każdą nogę przypadają 53 elementy/

Brak komentarzy: