niedziela, 6 marca 2011

Nowy nabytek

Na początek nowa tradycja bloga – moje odpowiedzi do komentarzy pod poprzednim postem będę zamieszczał na początku kolejnego ;) – nie chcę sam sobie komentów nabijać

Master – ty się przyzwyczajaj, tych robotów będzie nieco więcej ;) choć może faktycznie macie z Gremlim rację, nie ma co tego rozwlekać.

Póki co blog wraca na tory modelarskie – mniej więcej. Pierwsza marcowa notka zostanie poświęcona mojemu najnowszemu nabytkowi – namiocikowi.

 
Posted by Picasa


Kwadracik 40 cm, 4 tła, standard z allegro. Pierwszą sprawą było wyprasowanie przez moje kochane słonko teł (tłów??). drugą, dokupienie na biurko 2 lampek – halogenik i energooszczędna były za słabe. Trzecią, pobawienie się z aparatem i wycyrklowanie najlepszych ustawień. Do ciemnego tła już mi się udało :D w najbliższym czasie muszę opracować to samo dla białego – w weekend biorę wszystkie krasnoludy od mojego Słonka i robię im nowe foty.

2 komentarze:

Gunnila pisze...

fajna zabawka, napisz jak się sprawdza i czy jest duża różnica w robieniu zdjęć.

Doman pisze...

STOP ROBOTYCE;p
BTW
z jakiego zestawu jest ten pierst błogosławiący muszkiet?