środa, 31 marca 2010

Nieregularny raport malarski VIII

Cóż, ponieważ od ostatniego raportu malarskiego zmieniło się naprawdę niewiele nie ma sensu go tu wklejać… aczkolwiek ;) coś tam jednak zrobiłem. Moja armia cierpi z powodu pewnej niekonsekwencji jej twórcy. Objawia się to tym że mniej więcej co dwa, góra trzy miesiące zmienia mi się koncepcja kolejności wykonywania prac. Poprzednio było to pomalowanie calej armii w kolory podstawowe a potem wykańczanie. W ten sposób zostały zrobione cale 3 oddziały. Teraz plan jest inny – powrót do robienia oddziału od A do Z łącznie z trayami. W związku z czym ostatnimi czasy pomalowałem wszystkie spodkładowane traye (12 lub 13 sztuk) oraz porobiłem podstawki wszystkim pomalowanym figurkom. Dzięki temu udało mi się stworzyć zalążek całkiem nieźle wyglądającej armii. Foto poniżej.
Od forum

Brak komentarzy: