poniedziałek, 1 lutego 2010

Galeria IX

Dziś w galerii prezentuję oddział rycerstwa wraz z kapitanem. Malować to zacząłem zaraz na początku (widać to po podstawkach oraz kolorze wstążek – potem armia zyskała je w kolorze zielonym). Ostatnio doszedłem do wniosku ze to jedyny oddział w mojej armii zrobiony od A do Z. Niestety większość miniaturek w mojej armii nie ma podstawek a treye to zupełna prowizorka jest. Ale powoli do przodu wszystko się zrobi

 
Posted by Picasa


Jako że moje Słonko stwierdziło że oddział jest taki sobie musze dopowiedzieć parę słów.
Po pierwsze dokładny cytat

Słonko
no, ten w środku wygląda jakby my coś zbroja przytrzasnęła, tak ślicznie mu oczka wyszły :D

Po drugie, oddział był malowany chyba już ponad rok temu, standartem więc nieco odstaje od współczesnych :)

Brak komentarzy: