poniedziałek, 8 czerwca 2009

War Altar - Preludium

No i ile mają moje plany?? Niecałe 24 godziny?? I już pierwsze zmiany. Właśnie przyszło do mnie to cudo

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Możliwe że niektórzy z was nie widza nawiązania do mojej armii ale ta figurka będzie bazą do kolejnego modelu mojej armii – War Altara. Z tego konkretnego modelu zostaną wykorzystane
- Konie
- Podstawa rydwanu
- Woźnica
- Koła

Reszta to będzie długa lista konwersji i przeróbek. Na razie kilka z tych, których jestem pewien
- Ponieważ nie ma burt,(przy których były mocowania na koła) pod spodem będzie ośka
- Woźnica zostanie pozbawiony głowy (dostanie jedną od flagellanta)
- Konie dostaną opaski na oczy (jak w modelu Luthora Hussa)
- Ostrza z oryginalnego rydwanu zostaną użyte jako podstawa do pulpitu pod książki
- Gryfy z podstaw do rakiet hellstorma stworzą nowe burty
- Na koła zostaną naklejone połówki kul armatnich (takie z krzyżem)


Zamiast złotego gryfa będzie złoty Guardian Angel z Reapera. Zamiast priesta natomiast albo imperialny plastikowy kapitan albo Sir Broderick z Reapera.

Do tego kupa bitsów z boxu Flagellantów i będzie cacy :D

Brak komentarzy: