niedziela, 16 listopada 2008

Steam Tank I

Dziś otrzymałem najbardziej rozpoznawalny model mojej armii –STEAM TANK. Jako taki zasłużył sobie na osobny dział na blogu który niniejszą notką zakładam :D

Model ten już ma swoją historię – paczka priorytetowa szła do mnie ponad 3 tygodnie. Po jej otwarciu zacząłem przyglądać się gadzinie.
Pierwsze wrażenie – wielka i ciężka bestia
Drugie wrażenie – Jak można być tak okrutnym wobec figurki??
Rozerwałem posklejane elementy i przez następną godzinę usuwałem całą tubkę super glue która została wylana na ST przez poprzedniego właściciela. Zostawiłem jedynie sklejone 2 części kotła parowego i komina – nie są najgorsze.

 
Posted by Picasa


Dopiero jakiś czas później zauważyłem brak 2 części – tłoków przy tylnych kołach. Problem to spory ale ostatecznie to tylko kolejna konwersja do listy.
Na razie planuję następujące zmiany w modelu
- tłoki z bitsów
-Inżynier wyjmowany i trzymający się na magnesie
-Wieża obrotowa
-Klapa w wieży otwierana

Malowanie planuję raczej standardowe – będzie się ładnie komponował z resztą armii.

Brak komentarzy: