sobota, 7 czerwca 2008

Wieża I

Ten post zapoczątkuje nowy dział bloga – Terenokreacja.

Jak mówiłem w poprzednim poście zaplanowałem sobie wieżę z muru pruskiego z dobudowaną stajnią.

Budowę zacząłem od dokładnego rozrysowania drewnianych elementów muru, wyszło mi że 2 piętrowa wieża będzie maiła wymiary podstawy 13,5x8cmi wysokość23,5 cm. Elementy drewniane zrobione są/zostaną z listewek sosnowych o boku 5mm (1,10zł za metr). potrzebne elementy;
-4x 19 cm
-21 x 7 cm
-4 x 6 cm
-2 x 5 cm
-1 x 2 cm

Cztery najdłuższe elementy to narożniki wieży. Żeby każda z nich trzymała względny pion będą połączone ze sobą siedmio centymetrowymi elementami, trzy będą umieszczone co sześć centymetrów (symbolicznie będą oddzielać piętra), przerwy między nimi będą wypełnione tekturą 1mm. Dodatkowo na każdej ścianie będą dodatkowe, nieregularnie umieszczone elementy, między którymi będą naklejone okna, a na parterze drzwi. Poniżej widać sklejoną ścianę frontową.

darmowy hosting obrazków

Zapomniałem wspomnieć, elementy są pinowane drutem i sklejane wikolem. Obok leży podstawka na której, mam nadzieję szybko stanie cała konstrukcja.

Brak komentarzy: